Зачаровані новими великими релізами Тейлор Свіфт, Coldplay та Біллі Айліш, фанати музики у Великій Британії витратили на записану музику в 2024 році більше, ніж будь-коли раніше, свідчать нові дані, пише УНН з посиланням на BBC.
Деталі
Підписки на стрімінгові сервіси та продажі вінілових платівок різко зросли, і споживачі витратили в загальному 2,4 млрд фунтів стерлінгів (2,96 млрд дол.) за останні 12 місяців.
Це перевищує попередній максимум у 2,2 млрд фунтів стерлінгів (2,71 млрд дол.), досягнутий на піку продажів компакт-дисків у 2001 році.
Найбільш продаваним альбомом року став альбом Тейлор Свіфт The Tortured Poets Department, який розійшовся тиражем 783 820 копій.
Дані отримані від Асоціації цифрових розваг та роздрібної торгівлі (ERA), яка повідомила, що підписки на такі сервіси, як Spotify, Amazon Music та Apple Music, становили майже 85% всіх витрат на музику в минулому році.
Ринок вінілових платівок зріс на 10,5%, у минулому році було продано 6,7 млн дисків, що принесло 196 млн фунтів стерлінгів (241,8 млн дол.).
Продажі компакт-дисків залишилися на рівні 126,2 млн фунтів стерлінгів (155,7 млн дол.), хоча цей формат все ще продається більше, ніж вініли, з точки зору одиниць - було куплено 10,5 млн альбомів.
Голова ERA Кім Бейлі назвала 2024 рік "знаменним роком" для музики, продажі якої більше ніж у два рази перевищують мінімальну точку 2013 року.
"Тепер ми можемо з упевненістю сказати - музика повернулася", - зазначила вона у своїй заяві.
Проте доходи музичної індустрії в реальному еквіваленті все ще значно відстають від показників 2001 року.
З урахуванням інфляції, у 2001 році індустрія заробила еквівалент 4 млрд фунтів стерлінгів (4,94 млрд дол.), коли альбом Dido став найпопулярнішим альбомом року з продажами 1,9 млн.
Також залишаються питання про те, як артисти отримують оплату в економіці стрімінгу.
"На жаль, професійні музиканти, артисти та автори пісень не користуються бумом, представленим цими цифрами", - сказала генеральний секретар союзу Наомі Поль.
ERA також повідомила, що відео стало найпопулярнішою формою домашніх розваг, при цьому кіномани та любителі телевізії витратили більше 5 млрд фунтів стерлінгів (6,17 млрд дол.) на стрімінги, прокат фільмів та DVD.
Найбільш продаваним фільмом року стала кінокартина за коміксами "Дедпул і Росомаха" (Deadpool& Wolverine) з продажем 561 917 копій, більше 80% з яких були цифровими.
Відеоігри показали падіння доходів з 4,8 млрд фунтів стерлінгів (5,93 млрд дол.) у 2023 році до 4,6 млрд фунтів стерлінгів (5,68 млрд дол.) у минулому році.
Ці цифри відображають рік гучних провалів, коли такі ігри класу A, як Concord, Suicide Squad і Skull& Bones не знайшли своєї аудиторії, вказує видання.
Також відбувся величезний спад у продажу коробкових фізичних ігор, продажі яких впали на 35%.
Найпопулярнішою грою року знову стала EA Sports FC 25 (раніше відома як FIFA), яка була продана тиражем 2,9 млн копій, 80% з яких у цифрових форматах.
Проте лише чотири гри з першої десятки були новими релізами, і дві з них були оновленням франшиз.
Сила Nintendo Switch також була очевидною: половина з першої десятки складалася з ігор, які є ексклюзивними для консолі.