середа15 січня 2025
zss.in.ua

Від Харкова до Броварів: історія адаптації та успіху підприємниці-переселенки.

Від Харкова до Броварів: історія адаптації та успіху підприємниці-переселенки.
От Харькова до Броваров: путь успеха и адаптации предпринимательницы-переселенки.

Бровари стають дедалі більш привабливим містом для ведення бізнесу. Місцева влада активно підтримує підприємців, надаючи гранти, консультації та можливості для розвитку. Саме завдяки такій підтримці багато бізнесменів знаходять у Броварах не лише новий дім, але й сприятливе середовище для реалізації своїх ідей. Світлана Герасимова, власниця бренду медичного одягу «Халат МД», одна з тих, хто зумів скористатися можливостями, які пропонує громада. Її історія - це приклад того, як навіть у складні часи можна не лише відновити, але й розвинути бізнес, пише УНН.

Як виникла ідея створення бренду

Світлана почала свій бізнес ще в 2018 році в Харкові, коли працювала стоматологом.

«У той час не було зручного, класного одягу. Ми знайшли еластичну, дихаючу тканину і почали робити саме такий одяг. Як аналог американських моделей», - розповідає підприємниця.

Її чоловік, який мав досвід у швейній індустрії, підтримав ідею і допоміг організувати виробництво.

Світлана родом із Харкова. Через повномасштабну війну її родина була змушена покинути рідне місто.

«Чоловік пішов служити в ЗСУ, і його направили в Бровари. Тому ми й переїхали сюди. Раніше тимчасово жили в Чернівцях, але в Броварах ми залишилися», - ділиться підприємниця.

Підтримка від суспільства

У Броварах Світлана змогла відновити бізнес і отримати суттєву підтримку. У 2024 році вона стала переможницею грантової програми «Власна справа», отримавши 500 тисяч гривень. Крім того, вона виграла грант «Жіночі можливості» і брала участь в ініціативі «Відважна».

Також Світлана брала участь у конкурсі від броварського UWE HUB - хабу, створеного для підтримки жінок-підприємниць.

«Я до цього просто як по інерції пливла - не розуміла, як правильно, і що потрібно робити. Це (участь у конкурсі UWE HUB - ред.) трохи відкрила мені очі на бізнес.

Я зрозуміла, що треба цьому вчитися, що треба все це розвивати. І так, це дуже крута, дуже крута ініціатива. І це ще було безкоштовно», - зазначає Світлана.

Особливості бренду

«Халат МД» відомий якістю матеріалів та унікальними дизайнами. Одна з головних особливостей бренду - можливість друку малюнків на одязі для медиків різних спеціальностей.

«Ми співпрацюємо з дизайнером, який створює індивідуальні малюнки для клінік або конкретних спеціальностей. Це наша фішка», - пояснює підприємниця.

Основними клієнтами бренду є лікарі приватних клінік і великі корпоративні замовники, такі як великі мережі аптек. Світлана розповіла, що вони можуть шити великі партії медичного одягу.

Як війна загартувала бізнес

Війна принесла багато викликів, але стала і поштовхом для зростання.

«У 2022 році я залишилася без команди, постачальників і виробничих потужностей. Але ми змогли відновити все з нуля. Зараз ситуація набагато краща, ніж тоді», - ділиться Світлана.

Не зважаючи на труднощі, бренд продовжує розвиватися, і сьогодні підприємниця планує вийти на міжнародний ринок.

Світлана планує найняти менеджера з оптової торгівлі для роботи з корпоративними клієнтами та розширити масштаби виробництва.

«Я також планую займатися експортом, але спочатку хочу пройти навчання з цього питання», - додала вона.

Історія Світлани Герасимової - це яскравий приклад того, як у Броварах можна створити успішний бізнес. Завдяки підтримці громади, наполегливості та інноваційному підходу, бренд «Халат МД» не лише зайняв свою нішу на ринку, але й став символом сили та адаптивності українських підприємців.

Додамо

У Броварах при міській раді працює Центр підтримки бізнесу, де підприємці та люди, які тільки планують відкрити свою справу, можуть отримати безкоштовні консультації з питань реєстрації бізнесу, оренди приміщень та отримання грантів. Цього року до Центру звернулося близько 150 осіб, переважно представники мікро- та малого бізнесу.

За словами міського голови Броварів Ігоря Сапожка, за час воєнного стану в рамках реалізації 76 інвестиційних проектів Броварам вдалося залучити понад 466 мільйонів гривень інвестицій і створити майже 600 нових робочих місць. Він додав, що за період воєнного стану в Броварській громаді збільшилася кількість різних фірм і фізичних осіб-підприємців - наразі їх налічується понад 18 тисяч.

Окрім іноземного фінансування Бровари отримають і іншу допомогу від міст-побратимів. Наприклад, німецькі партнери надали місцевій громаді генератори, медичне обладнання, спеціальний транспорт та багато іншої допомоги. Для того, щоб разом з українськими колегами визначити конкретні напрямки подальшої співпраці в жовтні в Бровари прибув представник муніципалітету німецького міста-побратима Єни, міський радник Матіас Міт.

В цілому, в рамках співпраці з німецькими містами Єна та Ерланген, а також районом Лан-Ділль Бровари отримали три карети швидкої допомоги, чотири пожежних автомобілі, три одиниці комунального транспорту, один шкільний автобус, генератори, різноманітне обладнання для навчальних закладів громади та модульного містечка, в якому живуть переселенці.